keskiviikko 11. toukokuuta 2011

Uusi aamu

11.05.2011 - 07:36
Viime yönä tuli omassa voinnissa pieni notkahdus. Kirjotin yöllä:

Omassa voinnissa notkahdus. En pysty nukkua. Äsken vain tärisin ja oksetti. Oon nyt pakottanu itteni syömään porkkanaa ja juomaan vettä. Alkaa hiljalleen olo vähän parantua. Muuten on sellanen paniikki olo hetkittäin. Hyvä Jumala anna mun herätä ja anna tämän olla unta. Ei tämä voi oikeasti olla totta, että mä olen jossain hotellissa ja mun pieni poikani makaa teholla letkuissa. Pakko koittaa syödä tuo porkkana loppuun, jos sitten alkais fyysinen olo helpottaa ja sais vähän unta.

Fyysinen olo alkoi sitten helpottaa ja sain nukuttua. Alle viiteen tuntiin kuitenkin jäi yöunet viime yönä. Tänään käyty tuossa syömässä hotelliaamiainen niin jaksaa nyt sitten vähän paremmin ehkä.  Huomasin tänä aamuna, että maito on noussut. Pitää käydä sairaalalla lypsämässä ja sitten jos kävis ostamassa rintapumpun. Sais yölläkin pumpattua ja mahdollisimman paljon maitoa talteen sitä varten kun Juuso taas saa/pystyy/jaksaa syödä.

Seuraavaksi varmaan sitten lähdetään hoitelemaan käytännön asioita.

Jostain syystä on siitä asti kun Juuso vietiin keskolaan Kokkolassa soinut päässä Juha Tapion "minun ikäväni näyt"

Minun ikäväni näyt, tähän maisemaan hajoaa
Sinun askeleittesi hehku, yhä lumoaa kulkemaan
Nämä itkut ikävästä yötaivaalle kohoaa
Ehkä kuulet, olet tässä, vielä saa nää laulut meitä lohduttaa

Vaikken toivoa löydä, ainoaani tarraudun
Kädet lävistetyt vielä voivat turvaan viedä mun
Valta antaa sekä ottaa on vain Voittajalla
Uuden aamun avaimet, vielä löytyy suurimmalta

Minä kuljen läpi yön, nimeen täytetyn työn
Minä luotan sekä työni täyttäjään
Vielä aamu sarastaa, silloin matkamiehet laulaa saa
Siihen asti meitä kaipaus kuljettaa

Liian korkean taivaan alle taas mä leirin teen
Minä tulen sytytän, ja hiljaa itken kyyneleen
Nämä tulet tämän maan, ei tulta sielun saa
Niinkuin muisto siitä maasta jossa meitä ootetaan

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti