maanantai 9. toukokuuta 2011

Sairaalassa

Toukokuu 09, 2011, 12:51:58 »


Mun hyvä tuuri se vaan näyttää jatkuvan. Arvatkaa mitä tällä kertaa... No nyt ei enää ole ollenkaan varmaa päästäänkö sittenkään huomenna vielä kotiin. Ylläri. Voi mun pojat kun ne on molemmat tollasia, että ihmetellään ja tutkitaan. Toisesta ei ole kyllä kertaakaan löytynyt mitään vikaa... Mutta siis vähän hassun värinen on tämä meidän uusi tulokas. Ja nyt sitten lääkäri sitä tutki ja sydämessä kuuluu sivuääni. Se voi olla ihan normaali juttu kun kuitenkin vasta vuorokausi on ikää. Mutta varmuuden vuoksi nyt sitten tänään otetaan neliraaja verenpaine ja huomenna sydämen ultraääni. Jos molemmat on ok, niin sitten voidaan ehkä päästä huomenna kotiin. Eli taas odotellaan epätietoisina. Sitähän tässä ei sitten olekkaan tehty...

Toukokuu 09, 2011, 17:21:09 »


Yksinäistä. Ikävä perhettä. Vauva on lastenosastolla tutkimuksissa. Ottavat siellä sydänfilmiä ja mittaavat verenpainetta. Isompi muksu on mummulassa. Mies ajelee rekkaa jossain päin Suomea. Ja samalla kun tota kirjotin tuli hoitaja ja toi vauvan takasin <3 Ja enää tunti kun tulee toinen poika katsomaan. Jääkiekkoa tässä kattelen ja vauva nukkuu tyytyväisenä sylissä.  

Toukokuu 09, 2011, 19:45:38 »


Nyt tuli itku. Mun molemmat pojat on nyt muiden hoidossa. Esikoinen kävi mun äidin kanssa tässä ja lähtivät hetki sitten. Ja äsken kävi lääkäri sanomassa, että haluavat vauvan yöksi keskolaan seurantaan. Lähdetään kohta katsomaan pientä hoitajan kanssa sinne. On niin vaisu ollut vauva, että varmuuden vuoksi seurataan. Kun kuuden tunnin jälkeen joutui herättää syömään.

Mun rakkaat pienet pojat. 

 Toukokuu 09, 2011, 22:40:09

Siellä se nukkuu... Letkuissa keskolassa mun pikkuinen... Eihän mun kohdalla asiat koskaan voi mennä kivuttomasti. Nyt sitten vietetään sairaalassa x määrä aikaa.  Mä oon täällä nyt yksin. Tyhjä vauvan sänky vieressä...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti