keskiviikko 20. heinäkuuta 2011

Neuvolaa ja paniikkia

20.07.2011 - 18:47
Juuson ristiäisten suhteen iskee ihan kohta paniikki. Mä oon ihan varma, että oon unohtanut sanoa koko juhlista jollekkin... Mä en nimittäin enää yhtään muista keiden kaikkien kanssa niistä on ollu puhetta... Liian monta asiaa on vielä tekemättä ja aika tuntuu loppuvan ihan täysin. Oon unohtanut ihan liian monta asiaa. Joona sotkee nopeampaa kun mä ehdin siivota ja jostain syystä Juusokin on ollut tänään itkunen. Kamalan väsynyt, mutta ei oo suostunut nukkumaan.

No tänään käytiin kuitenkin neuvolassa. Hienosti se Juuso kasvaa ja päivän mitat:
Pituus: 59,2
Paino: 5,235
Pipo: 38,5

Menee muuten tosi samoissa kun Joona. Joona on ollut pari viikkoa nuorempana puoli senttiä pidempi, sata grammaa kevyempi ja 3mm isopäisempi :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti